Kedves Betyársereg szimpatizánsok!

Megkaptam a fenyegetést, amit korábban Barta Endre, dunaújvárosi jobbikos képviselővel postáztattatok, de leszartam. (Nem én voltam az első, korábban a saját kézilabda csapatotokat is megfenyegettétek.)  Ma azonban be is bizonyítottátok, hogy valóban nem a migriket üldözitek, hanem azokat, akik felhívják a figyelmet a ti, és a többi jobbik-csatlós kamuradikális, álnemzeti, soroscsicska szervezet hazugságaira. Mindezt egy nagy nemzeti sportünnepen a: IV. Jótékonysági Magyar - Székely Jégkorong Gálán!

Amíg a ti Toroczkai Lászlótok, a nemzeti ellentüntetőknek könyörög, hogy ne nézzenek még csúnyán se a prideosokra, amíg Vona Gáborotok a gender szak mellett tüntet, addig én ellene! 
 
NEM TUDTOK MEGFÉLEMLÍTENI! 

Frissítés: a Betyársereg utólag tagadja, hogy bármi közük lenne a támadókhoz, akik közül az egyik az alábbi képen szerepel...   
kg10.jpg