Docler Music 2.0, 2.1, 2.2

 (A bejegyzés első fele korábban íródott, így az akkori helyzetet elemzi , a friss bekezdés alul található.)
     
 A Docler Music bukása után, SonicBox néven újra megpróbálják. Az előző akkora bukás volt, hogy ezúttal órabért fizetnek* ígérnek az előadóknak, hátha így lesz aki bohóckodik. Viszont most sem raknak belle semmi marketinget.
  A
MySpace világsztárok koncertjeit szokta közvetíteni, de ettől még nem jöttek fel újra. Az iTunes is megafesztiválokat szervezett csak a közvetítés kedvéért, mégsem lett sikeres a streamben. Volt már itthon is kísérlet maratoni, internetes, interaktív zenés műsorra, ami ráadásul egy milliárdos reklámkampány mellékszálja volt, de maga az élő műsor mégsem hozott nézettséget. A kampány mindazonáltal sikeres volt, hiszen SMS Bandi úgy beégett a docleresek tudatalattijába, hogy még az EOS tréning sem tudta kitörölni és mindenáron meg akarják csinálni.


  A zene nem egy új dolog, mint pl az e-sport, a zene nem pornó, ahol diszkréció a legfontosabb, így a néző és az előadó részéről is érdektelen egy új, csak nekik szóló platform. A Twich sem néhány fizetett lúzertől indult be, hanem attól, hogy integrálva, konyhakészen adják a technológiát.
A Tubuson is lehet élőzni, és a zenekarok a Youtube reklámokból finanszírozzák a videóikat, így eszük ágában sincs átterelni máshova a nézőiket, sőt! A USTREAM technikai fölényéről, számos videós eszköz natív támogatásáról pedig ne is beszéljük... Gattyánék azt gondolják, hogy a LiveJasmin platformjával a szent grált tartják a kezükben, de a többiek már hosszú évek óta nem itt tartanak. A hasonlóság sokkal inkább raisztó, mint sem csalogató. A "gyere éneklek neked valamit, ha fizetsz 10 dollárt a priviért" című töténetek teljesen beleillenek a már jól bejáratott eredeti oldal soft kategóriái közé, Kustánczi Liáék meg a hard-ba.

docler_1.jpg
 Az totális naívitásban él aki elhiszi, hogy egy socnet, önmagában befuttatja. Utcazene online? Eddig hány utcazenész lett ismert színpadi zenész? Én egyről tudok. Az utcazenész viszont a főtéren nyomja, nem az internet egy eldugott, sötét, türelmi zónájában. Az internet nem egy fesztivál, ahol van idő sétálgatni és belebotlani ismeretlen koncertekbe. A böngésző néző, ha újdonságra vágyik gyorsan belenéz egy klippbe, nem kattingat végig 40 streamet ahol 30-on épp két szám között vannak és nem történik semmi. A zeneipar nem úgy működik, hogy énekelgek unottan napi 8 órát webkamerába, hátha valakinek megtetszik.
 Jogi háttér is zűrös, jogdíjat nem akarnak fizetni, ezért is írják elő, hogy saját dolgokat kell előadni. Így viszont már kicsi ismerséggel rendelkező zenészek sem fognak kérni belőle. Egy olyan platform ahol kizárólag ZS kategóriások vannak kit érdekel?
Egy dolog miatt lehet érdekes, ugyanazért amiért a Megasztár előselejtezője.
  Lehet, hogy Jázmin a világ legnagyobb pornóoldala és egy kiadós EOS tréning után nem ismer határokat az ember, de szeretném jelezni, hogy nemrég adták el a USTREAM-et még időben, okosan, mert a Google, az Amazon és a Facebook is beszállt a streamekért folytatott harcba!

Frissítés és a jelenlegi állapot:
Miután nem jött be az SMS Bandizás, bepróbálkoztak a gameplay-jel. 
*Természetesen jól átverték a streamereket, (fix fizut ígértek, aztán mégsem fizettek), úgyhogy az sem jött be, hiszen mindenki lelépett.
Ezért ismét újrapozícionálták a SonicBox márkanevet, ami most már nyíltan LiveJasmin Light-ként funkionál. 
,,A weboldal kifejezetten szexuális tartalmú anyagokat tartalmaz. Erre az oldalra csak akkor lépj be, ha elmúltál 18 éves és elfogadod a cookie kezelési szabályzatot."
Úgyhogy Gattyán maradt a vibrátornál kaptafánál. 
  
Időközben a szivatások miatt, a YouTube-ot is elhagyták a gameerek. A zenészek maradtak, de csak mert nem volt hova menniük. Justin Timberlake-ék óriási lehetőséget hagytak ki, itt volt a lehetőség a MySpace visszahozására. Ehhez persze egyesülniük kellett volna több más szolgáltatóval, ugyanis jelenleg a socnet, a jegyértékesítés, a biográfia, a tartalom, és a tartalom jogdíjainak regisztrálása is mind-mind külön platformokon érhetőek el. Ez a széttörezedettség biztosítéka a vadnyugati állapotok fentmaradásához a zeneiparban.